Zamów i odbierz

Zamów i Odbierz – nowe możliwości dokonywania zakupów przez Internet z bezpłatną dostawą do sieci Salonów sprzedaży detalicznej marki.

Dzięki usłudze Zamów i Odbierz można wygodnie dokonać zakup zamawiając towar poprzez stronę internetową , a następnie dokładnie obejrzeć produkt i skonsultować wybór z personelem jednego z Salonów stacjonarnych, których wykaz dostępny jest pod adresem www.wittchen.com/punkty-sprzedazy.

Decydując się na usługę Zamów i Odbierz i odbiór zamówienia w Salonie, przesyłka do punktu stacjonarnego realizowana jest całkowicie bezpłatnie, niezależnie od wartości zakupionych towarów.

 

Zalety Zamów i Odbierz:


darmowa dostawa wybranego produktu,
możliwość wyboru najdogodniejszej lokalizacji handlowej,
gwarancja dostępności towaru w wybranym Salonie stacjonarnym,
możliwość odstąpienia od umowy w zakresie produktu zakupionego na zasadach sprzedaży towarów marki przez Internet – 30 dni (od daty odebrania produktu w Salonie),
możliwość wymiany produktu będącego przedmiotem zamówienia w Salonie stacjonarnym na taki sam towar, ale w innym rozmiarze lub kolorze, z zachowaniem ceny z dnia zakupu lub inny aktualnie dostępny towar – 30 dni (od daty odebrania produktu w Salonie),
w przypadku bagażu wymiana jest możliwa na inny model o tej samej wartości lub każdy inny aktualnie dostępny z uwzględnieniem ewentualnych różnic cenowych,
opcja Zamów i Odbierz obejmuje wszystkie produkty, znajdujące się w asortymencie sklepu internetowego.


Jak korzystać z usługi Zamów i Odbierz?

Usługa „Zamów i Odbierz” składa się z kilku kroków:


wejście na stronę sklepu internetowego marki 
wybór produktu lub produktów, a następnie dodanie do koszyka zakupowego,
wypełnienie pól koniecznych do realizacji zamówienia tj. dane Klienta,
wybór Salonu stacjonarnego marki , w którym będzie można odebrać towar,
wybór dogodnej dla siebie formy płatności i dokonanie zakupu przyciskiem „kupuję i płacę”,
dostawa zamówionego towaru do wybranego Salonu trwa do 2 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty,
towar można odebrać w terminie siedmiu (7) dni od dnia poinformowania Klienta o możliwości odbioru zamówionego towaru,
odbiór zakupionych produktów możliwy jest w wybranym Salonie w godzinach jego otwarcia po powołaniu się na dane Klienta lub numer zamówienia.
w przypadku braku możliwości odebrania zamówionych produktów we wskazanym powyżej terminie istnieje możliwość jego przedłużenia. W tym celu należy skontaktować się Biurem Obsługi Klienta firmy  pisząc na adres  lub dzwoniąc pod numer telefonu 22 200 000 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00 (opłata jak za zwykłe połączenie telefoniczne, zgodnie z pakietem taryfowym operatora).